Kvėpavimo organų poveikis žmonėms

Kvėpavimo slopinimas

Morfinas yra opiatinis vaistas, gautas iš aguonų. Remiantis knyga “Anestezijos pagrindai”, tai pagrindinis opiatas, su kuriuo farmakologiniai chemikai palygina visus kitus opiatus, kad nustatytų dozavimo ir intensyvumo proporcijas. Medicina gydytojai morfiją skiria kaip anestetiką, tačiau kai kurie žmonės piktnaudžiauja vaistu, nes sukelia euforiją, sedaciją ir skausmą. “Morfino poveikis prasideda greičiau vyrams nei moterims, pasak” Anestezijos pagrindų “.

Kvėpavimo takų acidozė

Remiantis “Brunner ir Suddarth” medicinos ir chirurgijos slaugos vadovėliais, “epiduriniai opioidai, tokie kaip morfinas, sukelia kvėpavimo slopinimą, kuris gali pasireikšti bet kurioje vietoje nuo valandos iki 24 valandų, bet dažniausiai per 6-12 valandų. Kvėpavimo slopinimas iš esmės rodo, kad kvėpavimo sistema sulėtėjo, dėl to sumažėjo deguonies kiekis ir prisidėjo prie sedacijos. Slaugytojai pirmą kartą ne mažiau kaip 24 valandas stebi pacientus, kurie pirmą kartą vartoja morfino injekcijas, siekdami užtikrinti, kad kvėpavimo slopinimas nesukeltų progresuojančių kvėpavimo sutrikimų, fizinės pažaidos dėl kvėpavimo slopinimo ar sąmonės netekimo.

Kvėpavimo krizė

Morfino sukeltos kvėpavimo slopinimas gali sukelti kvėpavimo takų acidozę, ypač pacientams, atsigavusiems nuo atpalaiduojančios anestezijos, pagal “Narkomanijos sąveikos vadovą: klinikinį ir teismo medicinos vadovą”. Kvėpavimo acetize yra sąlyga, kad anglies dvideginio ir šarminio anglies dioksido kiekis kraujyje padidėja iki pavojingo lygio dėl sumažėjusio kvėpavimo ar hiperventiliacijos. Ši būklė gali sukelti rūgščių pagrindo sutrikimą, kuris atsiranda dėl didelio šarmingumo kraujyje ir sukelia nuolatines širdies ir kraujagyslių, medžiagų apykaitos, neurologinių ir kvėpavimo problemų. Tai taip pat gali sukelti hypercapnia, kurią sukelia aukštas anglies dioksido kiekis kraujyje ir gali sukelti uždusimą be deguonies per fiziologinį atsaką arba rankiniu būdu.

“Narkotikų sąveikos vadovas” rodo, kad morfinas gali sukelti progresuojančią kvėpavimo krizę, ypač kartu su raumenis atpalaiduojančiais vaistais. Progresuojanti kvėpavimo krizė reiškia blogėjančią būklę, kuri gali sukelti mirtį dėl laipsniško kvėpavimo sistemos uždarymo. Dėl labai nusiraminančio vaisto poveikio gydytojai, slaugytojai ir gydytojai gali nepastebėti tokių komplikacijų, jei jie atidžiai stebės morfino pacientus.